اینترنت اشیاء و یک پارچگی فناوری ها برای محیط های هوشمند
نوشته شده توسط : زپو

 اینترنت اشیاء و یک پارچگی فناوری ها برای محیط های هوشمند


دانلود پایان نامه اینترنت اشیاء و یک پارچگی فناوری ها برای محیط های هوشمند

اینترنت اشیاء مفهومی جدید در دنیای فناوری اطلاعات و ارتباطات بوده و به طور خلاصه فناوری مدرنی است که در آن برای هر موجودی (انسان ،حیوان و یا اشیاء) قابلیت ارسال و دریافت داده از طریق شبکه های ارتباطی، اعم از اینترنت یا اینترانت، فراهم میشود. دستگاه های هوشمند در دستههای کلی به نام اینترنت اشیاء قرار میگیرند. اینترنت اشیاء در واقع به ارتباط اشیای مختلف از طریق اینترنت و برقراری ارتباط با یکدیگر می پردازد، تا هدف آن یعنی فراهم کردن تجربه کاراتر و هوشمندتر محقق شود. همانند دیگر فناوری‌های جدید، اینترنت اشیاء نیز می‌تواند در ابتدا مفهومی سردرگم کننده برسد. همچنین این واژه به ویژه هنگامی که صحبت از استانداردهای مختلف و همچنین ایمنی و امنیت آن میشود، می‌تواند مفاهیم جدیدی پیدا کند.

به عبارت دیگر ایده طراحی دستگاه‌های مختلف با امکان برقراری ارتباط بیسیم با رهگیری و کنترل از طریق اینترنت و یا حتی از طریق یک برنامه ساده مخصوص گوشی‌های هوشمند، اصطلاح اینترنت اشیاء را توصیف می‌کند. این پژوهش بر روی فن آوری اطلاعات و ارتباطات متمرکز شده و شامل شرح تئوری و استفاده از سیستم های مربوط به کامپیوترها، پردازش اطلاعات، پیاده سازی، ارتباطات باسیم و بی سیم، معماری، امنیت، آنتن و انتشار، نرم افزار و ... می باشد.

علاوه بر این، تحولات تقاضاهای جدید سیستمی در بازار به سوی محصولات و فناوری هایی مانند خدمات شخصی ارتباطات، سیستم های چندرسانه ای، شبکه های سازمانی و سیستم های ارتباط نوری نیز مورد بحث قرار خواهند گرفت.

شما می توانید فصل اول این پروژه را به صورت رایگان از این لینک دریافت نمایید و پس از رضایت موضوعی از فایل، آن را خریداری نمایید.



خرید و دانلود  اینترنت اشیاء و یک پارچگی فناوری ها برای محیط های هوشمند






:: برچسب‌ها: اینترنت اشیاء , دانلود پایان نامه اینترنت اشیاء و یک پارچگی فناوری ها برای محیط های هوشمند، پایان نامه رایگان اینترنت اشیا و محیط های هوشمند , محیط های هوشمند و اینترنت اشیا , دانلود اینترنت اشیا رایگان , قفل های هوشمند، ترموستات های هوشمند، خودروهای هوشمند، , اینترنت اشیاء , دانلود پایان نامه اینترنت اشیاء و یک پارچگی فناوری ها برای محیط های هوشمند , پایان نامه رایگان اینترنت اشیا و محیط های هوشمند , محیط های هوشمند و اینترنت اشیا , دانلود اینترنت اشیا رایگان , قفل های هوشمند، ترموستات های هوشمند , خودروهای هوشمند، شهرهای هوشمند، تولید هوشمند، انرژی هوشمند ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: